Ендодонтичне лікування

Зуб складається з двох частин:  коронкової та кореневої. Кожен зуб, відповідно до свого різновиду,  має різну кількість коренів. Всередині зуба є м’яка сполучна тканина, яка називається пульпою, або зубним нервом, та  надає зубу життєздатність.

У стоматологічному центрі Tomchuk Dental Clinic ендодонти мають справу з захворюваннями пульпи зуба. У нашому відділенні ендодонтія допомагає зберегти багато зубів. Результатами нашої професійної діяльності є проліковані випадки запалення та травм, що виникають у пульпі через глибокий карієс, переломи та тріщини на зубах тощо. Все це лікують завдяки ендодонтичній обробці кореневих каналів. Інфекція при запаленні пульпи проявляється почервонінням або набряком навколо зубів, чутливістю при жуванні та болем, що довго не проходить при прийомі гарячого або холодного.

У Tomchuk Dental Clinic ми прагнемо уникнути необхідність в імплантації чи протезуванні, застосовуючи ендодонтичне лікування для наших пацієнтів, які звертаються до нас з цими симптомами. Ми гарантуємо, що пролікований зуб залишиться з вами та буде функціонувати й надалі.

Які етапи лікування каналів?

• Проведення місцевої анестезії. Ми знеболюємо ділянку, з якою будемо працювати, щоб пацієнт не відчував дискомфорту під час лікування.
  • Очищення від зруйнованих та заражених структур системи кореневих каналів. Це необхідно зробити, щоб запалення не поширювалось на здорову частину.
  • Визначення довжини кореневого каналу за допомогою апекслокатору та рентгенографії. Ми хочемо зробити свою роботу якісно, тож використовуємо всі можливі сучасні методи.
  • Формування кореневих каналів за допомогою ручного та ротаційних інструментів.
  • Знезараження мікроорганізмів з використанням дезінфікуючих засобів в каналі.
  • Заповнення кореневих каналів пломбувальним матеріалом та відновлення коронкової частини зуба.

З розвитком технологій підвищується відсоток успішно вилікуваних ендодонтично зубів. Завдяки  якості обробки каналу, відповідно до усіх вимог та протоколів, лікар досягає 90-95% збереження зубів. Не слід забувати, що лікування каналів є останнім етапом. Якщо запалення прогресує то видалення зуба є неминучим, і завжди є ризики ускладнень, які не залежать від лікаря.

Тож завітайте до Tomchuk Dental Clinic  на проспекті Миру на безкоштовну консультацію з гострим болеем або профілактично, і Ми Вам допоможемо!