Видалення зубів

Екстракція зуба – це хірургічна процедура, яка спрямована на видалення зуба, який або вже не може бути відновлений консервативним лікуванням, або його наявність в зубній дузі перешкоджає нормальному прорізуванню або вирівнюванню інших зубів.

Видалення зубівУ стоматології Tomchuk Dental Clinic на Дарниці високваліфіковані стоматологи проводять в стерильних умовах видалення зубів та складні операції з приводу непрорізаних кутніх зубів з повним спектром стоматологічної хірургії. Клініка має окремий хірургічний кабінет, який обладнано всім необхідним.

Показання до видалення зуба

• повністю зруйновані зуби, які неможливо відновити на штифтах;
  • зуби з вадами розташування, які не можуть прорізатись у зубній дузі;
  • зуби із поздовжніми переломами кореня;
  • зуби, які стали причиною загрожуючих життю інфекційних ускладненнь, такі як флегмони, абсцеси, гнійний аденіт;
  • сверхкомплектні, тобто зайві зуби, які призводять до функціональних порушень;
  • зуби локалізовані в злоякісних пухлинних процесах, що підлягають лікуванню іонізуючим випромінюванням, щоб запобігти септичній кістці або вторинним ускладненням;
  • зуби у вогнищі запалення пародонту, що маютьзначну рухливість за рахунок розрідження альвеолярної кістки навколо них;
  • зуби у місці глибокихпародонтальних карманів, які не піддаються лікуванню звичайними методами медичного або хірургічного лікування;
  • зуби з неправильним розташуванням, які не можуть бути вирівняні ортодонтичними методами;
  • зуби у місці перелому щелепи, які не можуть бути виліковані консервативно;
  • значно видвинуті зуби, які виявляють значні відхилення, запобігаючи тим самим застосування правильної протезної корекції;
  • зуби, які підтримують гострі та хронічні інфекційні процеси;
  • зуби, які беруть участь в патологічних процесах, які викликають важкі ускладнення.

Видалити зуб у стоматології Tomchuk Dental Clinic, що розташована на проспекті Миру 19/18 у Києві, є безпечно і безболісно,  операція проводиться найкращими спеціалістами.
 Тож звертайтесь до нас на консультацію. Це БЕЗКОШТОВНО.

сидоренко
Сидоренко Андрій Тарасович