Хірургія

Чим займаються фахівці з хірургічної стоматології? В першу чергу це важлива складова стоматологічного прийому. Всі невідкладні стани, ургенції та ускладнення після лікування зубів закінчуються записом на хірургічний прийом. Це остання інстанція для кожного зуба. І початок життя з новими протезами.

В стоматології Tomchuk Dental Clinic на Дарниці організовано допомогу з повним спектром послуг стоматологічної хірургії: від видалення зуба до установки імпланту,  синус-ліфтингу або операції на м’яких тканинах. Клініка має окремий хірургічний кабінет, який обладнано всім необхідним.

Найпопулярнішими послугами стоматології Tomchuk Dental Clinic є:

1. Видалення зубів – якщо подальше лікування зуба не є можливим, у разі виникнення серйозних ускладнень після травми чи  ендодонтичного лікування. У таких випадках видалення зубів є єдиним вірним рішенням. Операція проводиться безболісно, швидко і без ускладнень.
  2. П’єзохірургія – це додаткова послуга у клініці Tomchuk Dental Clinic – проведення безпосередніх операцій на щелепних кістках із застосуванням пьєзотома, спеціального ультразвукового хірургічного апарата. Швидко та безболісно.
  3. Імплантація зубів – це безболісна операція, що проводиться для відновлення видалених раніше зубів. Імпланти титанові, міцні і можуть витримати будь-яке навантаження. Кожен імплант – це інвестиція у майбутнє комфортне життя.
  4. Видалення кіст і новоутворень – за показаннями також проводяться у нашому лікувальному закладі. Хоч ці операції є досить складними, наші стоматологи впевнено їх проводять з мінімальним  ризиком для пацієнта.
  5. Аугментація кістки – це нарощування кістки. Проводиться перед встановленням імплантів. Якщо є дефіцит кісткової тканини, то без неї неможливо обійтись.
  6. Плазмоліфтинг – це методика переливання аутоплазми, що стає у нагоді при реабілітації пацієнтів після складних операцій. Призначивши плазмоліфтинг ми впевнені що рани загояться швидко і без рубців.

Тож, спектр послуг з хірургічної стоматології Tomchuk Dental Clinic, що розташована на проспекті Миру у Києві, є досить широким і проводиться найкращими спеціалістами. Тож звертайтесь до нас на консультацію. Це БЕЗКОШТОВНО.

сидоренко

Сидоренко Андрій Тарасович