Терапія

Що таке лікування зубів і як воно вам може допомогти?

Терапевтична стоматологія направлена на лікування уражень зубів, будь то карієс, тріщини, переломи тощо. Стоматологічна терапія це комплекс заходів по відновленню тканин зуба та позбавленню від больових відчуттів. Впродовж лікування відновлюють цілісність природного зуба, його функцію та естетику.

Посміхніться без турбот, стоматологи Tomchuk Dental Clinic зроблять все для Вашого здоров’я!

Стоматологічні пломби

Це мікропротези, що заповнюють дефекти та зруйновані частини коронки зуба, які виникли як результат карієсу або стирання чи травми, а також вроджені вади форми та кольору. Стоматолог видаляє уражені тканини і заповнює зубну порожнину спеціальним матеріалом, виготовленим з біосумісного композиту. Лікування карієсу зубів потрібно проводити вчасно, інакше це призводить до загострення карієсу, інфекції та болю, а в крайньому випадку навіть до втрати зуба!

Переваги зубного пломбування у Tomchuk Dental Clinic:

• Запобігає розвитку запалення пульпи та втраті зуба
  • Доступні ціни, професіоналізм та швидкість постановки
  • Композитний матеріал виглядає точно як ваші зуби і має поліровану поверхню, до якої бактеріальний наліт не прилипає

Уникайте появи карієсу та бережіть зуби здоровими!

Це економить гроші та час. Якщо ж ви стикнулися з зубною проблемою – наші лікарі-стоматологи з Tomchuk Dental Clinic вчасно нададуть кваліфіковану терапевтичну допомогу. Лікування у нас безпечне, безболісне та швидке.

Лікування зубів у Tomchuk Dental Clinic – це гарантія відмінного ефекту та довгострокового результату.