Профілактика карієсу у дітей

Усі батьки хочуть, щоб їхні діти мали міцні, здорові зуби. Але каріозні порожнини частіше зустрічаються у дітей, ніж у дорослих. Чому? Тому що емаль молочних зубах слабша, ніж емаль постійних.

Профілактика карієсу у дітей

Що викликає карієс?

Бактерії у нашій слині прикріплюються до поверхні зуба та утворюють липку речовину, яку називають наліт. Цей наліт покриває зуби, а бактерії в нальоті утворюють кислоту, яка розчиняє тверду зубну емаль і викликає карієс.

Які симптоми?

Якщо у вашої дитини чутливість зубів, біль на холодне чи гаряче, постійний неприємний запах з рота – це все є ознаками поганого стану гігієни ротової порожнини та значним ризиком каріозного ураження зубів. Іноді карієс виявляється як крейдяно-білий наліт або як темні плями на зубі. В обох випадках слід проконсультуватися зі стоматологом.

Профілактика карієсу зубів у дітей

Найкращий підхід – це поєднання гарного догляду за ротовою порожниною та здорового харчування. Оскільки цукрова і крохмальна їжа та кислі напої живлять бактерії в нальоті, слід звернути увагу на раціон дитини. Але просто відмовитись від «шкідливої їжі» недостатньо. Вживання продуктів, багатих поживними речовинами, таких як овочі та фрукти, фактично мінералізує слину вашої дитини. Це допомагає відновити пошкодження, спричинені нальотом.

Зробіть догляд за ротовою порожниною обов’язковою частиною вашого розпорядку дня! Фахівці Tomchuk Dental Clinic допоможуть вам у цьому.

Правильний догляд за ротовою порожниною дуже важливий. Всупереч поширеній думці, молочні зуби допомагають правильно розвиватися постійним зубам. Дитячий стоматолог Tomchuk Dental Clinic рекомендує особливу увагу приділити дотриманню простих правил:

• Пийте багато води після їжі.
  • Чистіть зуби двічі на день принаймні дві хвилини.
  • Зубні щітки потрібно міняти кожні два-три місяці.
  • Використовуйте фторвмісну зубну пасту (у дітей старше двох років).
  • Зубна нитка (дентальний флос) – це те, чого діти, як правило, уникають, але важливо використовувати її щодня, щоб запобігти утворенню зубного нальоту між зубами.

Стоматологи Tomchuk Dental Clinic впевнені, що якщо ви призвичаїте дітей щодня чистити зуби, вони й надалі зможуть добре доглядати за зубами та яснами.